dilluns, 15 de novembre del 2010

Un any de zappings

Hi ha gent a qui quan li preguntes com li va tot et respon que bé pensant que malament. Hi ha qui es nega a explicar les coses positives que li passen perquè sembla que dugui mala sort, com si per alegrar-nos que ens van bé la vida, aquesta hagués de canviar. I hi ha qui directament ho veu tot negre. Jo m’he trobat en les tres situacions diverses vegades, però avui no em dóna la gana.


Fa un any vaig obrir aquest bloc i pensant quin títol posar-li se’m va acudir ‘enzapping’. Aquesta és la frase que vaig escriure’m en un sopar d’aquests que et fan etiquetar i que fan tanta ràbia. Llavors era per motius laborals, però mentre triava el títol per aquesta pàgina en qüestió vaig pensar que no només feia zapping a la feina, sinó en molts més aspectes de la vida i així vaig quedar etiquetada del tot.

Ara ha passat un any (i una setmana, que últimament no faig massa els deures) i quan observo els 21 posts escrits en retrospectiva, veig que com a bon personatge que sóc de la meva vida també he patit (o gaudit) un bon arc de transformació. Encara em complico l'existència en alguns aspectes, però com a mínim he reduït els canals i el zapping ja només el faig entre ‘els preferits’. Espero d’aquí un any encara mantenir el blog, que sigui molt millor i que el meu zapping només es centri en els canals d’Alta Definició.

4 comentaris:

  1. Ai nena, que bé escrius!

    Doncs molta vida al bloc!

    ResponElimina
  2. D'aquí un any les televisions ja incorporaràn el 3D a la pantalla sense necessitat de fer servir unes ulleres especials. Cada cop el saló de casa s'assembla més a la sala de cinema, i viceversa. Malgrat tot, a vegades el que ens cal és una mica de paciència, seure còmodament, i gaudir de les dos hores de película, a casa o al cinema, sense canviar de canal. El millor sempre està al final.

    ResponElimina
  3. congratualations!!!!
    dedica't a l'alta definició, però prolifera més per aquí eh!!
    mmui

    ResponElimina