dimecres, 13 d’abril del 2011

Botifarra per vostè

Hi ha dies en què res avança.

Canvis en els guions de la a fins a la z, una subvenció denegada, el programa de comptabilitat que es nega a fer-me la retenció de l’IRPF (de bon grat li acceptaria aquest caprici) i tràmits i més tràmits per fer.

Hi ha dies que sembla que tota la feina feta anteriorment ara se’t girés a la contra i et fotés una bufetada ben donada per demostrar-te que pallús has estat invertint temps i temps en fer números o en ajuntar lletres.

Ja m’ho deien al cole de petita: abans de respondre llegeix bé l’enunciat del problema de mates. Però ara els diria que fossin ells que abans d’escriure el problema estiguessin segurs de què volen que els respongui.

De moment, una bona botifarra.

4 comentaris:

  1. Botifarra s'escriu amb o!!! Estic fabagirat i esmaperdut!!! No ho haguera dit mai.

    De totes maneres m'apunto a la botifarrada popular aquesta que organitzes. Botifarra per tots.

    Un petó maquíssma!

    ResponElimina
  2. Esclar que s'escriu amb O! Sr. Capità enCiam, amb una falta que em corregissis ja en vaig tenir prou per ensorrar el meu ego.
    I sí, botifarres per tothom, que aprenguin a organitzar-se i a comunicar-se millor aquesta colla.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Ja saps que diuen:
    'si la sort et dona l'esquena, pessiga-li el cul'.
    Jo soc més partidari de la colleja, pero... i en relació a la teva profe afegiria, abans de resoldre, llegeix bé l'enunciat, pero si el problema el planteja un funcionari, tira una moneda a l'aire per saber per on tirar.

    ResponElimina